Gotowe silniki do gier firmy KATILA
Ponieważ często jesteśmy pytani o to, jakie posiadamy gotowe silniki do gier, to przygotowaliśmy taką listę dla naszych potencjalnych klientów.
Niektóre gry wymagają więcej czasu na przeróbki, inne mniej – ale w każdym przypadku jesteśmy w stanie zagwarantować zdecydowanie szybszy czas realizacji, niż w przypadku gier, które musimy wykonać od zera. Chociaż prawdą jest, że nigdy tak naprawdę nie piszemy od absolutnego zera, bo zestaw klas, które zbudowaliśmy w ciągu 9 lat naszej działalności, skutecznie usprawnia procesy produkcyjne.
Liczymy, że nasza lista przyda się Państwu zarówno w kwestiach koncepcyjnych – czasem warto wiedzieć, jakie istnieją możliwości – ale także będzie pewnym wyznacznikiem podczas przygotowywania scenariuszy gier. Niejednokrotnie bywa tak, że w związku z planowaną kampanią reklamową, nie ma czasu na przygotowanie gry zupełnie od zera. W takim przypadku nasza lista może być bardzo dobrym punktem startowym.
W niedalekiej przyszłości przygotujemy również tę samą listę, ale w języku angielskim.
3 komentarzy
Grzegorz Kućmierz - 26 lipca 2014 02:10
Ciekawe, 4 z tych silników są mojego autorstwa. Dobrze jest widzieć, że do tej pory jeszcze są przydatne
Ja teraz zajmuję się zupełnie czym innym
katila - 26 lipca 2014 16:46
Grzegorzu, cieszy mnie, że zaglądasz do swojego pracodawcy sprzed tylu lat
Odnośnie silników, to na tej liście są tak w zasadzie dwa Twoje, natomiast puzzle i PacMan, które pracując u nas robiłeś, nie są ostatecznie wykorzystywane, bo napisaliśmy później wersje w as3, które były troszkę bardziej uniwersalne i zbudowane z OOP. Ale pozostałe dwie, to jak najbardziej Twoje dzieło!
Andrzej - 15 grudnia 2014 23:59
potrzebuje pomocy przy zaprojektowaniu silnika na tematyke pokemon 2d jeśli ktoś chce pomuc niech pize do mnie na gg na nr 43715411